czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołaykee

Witam wszystkich w tym najważniejszym dniu w roku jakim są Mikołajki. Mam nadzieję, że wielu z was zostało mile zaskoczonych upominkami od brodatego gościa w czerwonych rajtuzach. Mój Mikołaj był nowoczesny, dostałem prezent na maila - rachunek za telefon ze szczerymi życzeniami Wesołych Świąt. :P Mówi się trudno ale prezent to prezent i tego się będę trzymał :) A tak na serio to cieszyłem się jak dziecko, gdyż na Mikołaja dostałem również grę z nowej oferty firmy Bard - polską wersję Władcy Pierścieni R. Knizii. Zobaczymy co to cudeńko potrafi. Na pewno się podzielę z wami wrażeniami. Tymczasem zapraszam serdecznie do dalszego śledzenia i czytania bloga... (przecież jakoś musimy zapełnić sobie czas oczekiwania na prezenty spod choinki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz