piątek, 27 lipca 2012

Między słowami #1 Słowo wstępu

Książki są moją wielką pasją. Uwielbiam czytać. W domu, w plenerze, podczas podróży, przed snem. Czytanie książek pozwala mi odpocząć od tego zabieganego świata. Nie zamykam się na jeden konkretny nurt ani nie sugeruję się opiniami krytyków literackich. Dla mnie książka jest dobra wtedy, kiedy po prostu dobrze się ją czyta. Nieraz świetnie się bawiłem zarówno przy czytaniu biografii jak i książek popularnonaukowych czy beletrystycznych. Nie czytam na pokaz, nie zabieram się za książkę tylko dlatego, że w mediach ktoś uznał ją za wybitną. Każdy ma swój gust, a jak się mówi: o gustach się nie dyskutuje. I niech tak zostanie :) Z biegiem czasu mam nadzieję, że uda mi się zaprezentować książki, z którymi spędziłem niejeden miły wieczór :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz